صنعت رباط کریم به کمک خانواده بهزیستی بیاید

مدیرکل بهزیستی استان تهران اظهار داشت: شهرستان رباط کریم بسیار قامض و پیچیده و در عین حال متکثر است ولی درهم‌ تنیده نیست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی که در جلسه جمع بندی دومین برنامه از طرح قرار به زیستی که در شهرستان رباط کریم برگزار شد، با تشکر از رئیس و مجموعه کارشناسان، مددکاران و عوامل اجرایی اداره بهزیستی شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه در رباط کریم رابطه معقولی میان بهزیستی و مسئولان شهرستان وجود دارد.

زمانی در ادامه بیان داشت: برآیند مثبتی از مجموع اتفاقات رباط کریم دیده می شود که این نشان از بی حاشیه بودن این شهرستان علیرغم موضوعات متفاوت و پراکندگی آن است.

وی با بیان اینکه مزیت نسبی رباط کریم بخش صنعتی این محدوده از استان تهران است، اظهار داشت: باید تلاش کرد تا صنعت به کمک خانواده بهزیستی در رباط کریم آمده و باید در تلاش های دامنه داری بهزیستی را به مجموعه‌های صنعتی شهرستان معرفی بیشتری کرده تا بتوانیم از ظرفیت بالای آنها به نحوی شایسته به سود جامعه هدف بهره ببریم.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه بهزیستی رباط کریم در حوزه ستادی و در مسیر جلب و جذب هدایا و مشارکت های مردمی و موفق عمل کرده است، اذعان داشت: همه ما به مردم در شهرستان باید دغدغه‌مندانه تر توجه کنیم و حمایت های بیشتری را از آنها در دستور کار خود قرار دهیم.

زمانی در پایان با این تصریح که داشتن پیوست های اجتماعی و فرهنگی، تأکید و سفارش مقام معظم رهبری در پروژه های عمرانی است، گفت: متأسفانه در این شهرستان کمتر شاهد این موضوع هستیم که نبود پیوست های اجتماعی و فرهنگی در مباحث عمرانی و زیرساختی بهزیستی را با چالش های اجتماعی مواجه می کند، بهزیستی به تنهایی نمی تواند آسیب های اجتماعی را ساماندهی کند بلکه باید همه دستگاه های اجرایی سطح شهرستان در این مسیر بهزیستی را یاری داده تا رضایت مندی مردم در این خطه بیشتر از قبل تحقق یابد.

کد خبر 59058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد