هنرمندان و افراد دارای معلولیت زنجانی حضور پررنگی در جشنواره تئاتر داشته باشند

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان زنجان با تاکید بر اینکه  هنرمندان و افراد دارای معلولیت زنجانی حضور پر رنگی در ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر ویژه افراد دارای معلولیت " طلوع" داشته باشند، افزود: این جشنواره به میزبانی بهزیستی استان زنجان و با مشارکت بهزیستی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان گل نساء آقا محمدی با بیان اینکه این جشنواره از ۲۲ تا ۲۵ آبان در پنج بخش برگزار خواهد شد، افزود: مهلت دریافت آثار هنرمندان ۲۰ تیرماه تعیین شده است و بازخوانی نتایج تا ۲۵ تیرماه، بازبینی ۲۵ شهریور و اعلام نتایج ۳۰  مهرماه خواهد بود.

دبیر جشنواره طلوع در خصوص شزایط دریافت آثار مورد پذیرش گفت: آثاری مورد پذیرش و ارزیابی قرار خواهند گرفت که با توجه به محورهای ارائه شده در فراخوان نوشته شده باشد و آثاری که از سوی هیات داوران برای چاپ مناسب تشخیص داده شوند، پس از طی مراحل لازم ازسوی معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشوربه چاپ خواهد رسید.

آقامحمدی به مسابقه نمایشنامه نویسی در این جشنواره اشاره کرد و گفت: این بخش به منظور دستیابی به مجموعه ای از آثار نمایشی کیفی و استاندارد با بن مایه معلولیت ومسائل مرتبط با آن و خلاء موجود در زمینه متون نمایشی مرتبط طراحی گردیده است.

معاون توانبخشی با بیان اینکه مهلت دریافت نمایشنامه ها تا تاریخ ۲۰تیر ماه خواهد بود، اضافه کرد: هر نمایشنامه نویسی میتواند با حداکثر یک اثر، متقاضی حضور در این مسابقه باشد و تعداد ۱۰ نمایشنامه به عنوان آثار برگزیده وبدون در نظر گرفتن الویت اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت جشنواره http://zanjan.behzisti.ir مراجعه نموده و یا با شماره تماس ۳۳۵۵۷۰۰۳ تماس گرفته و آثار خود را به پست الکترونیک jashnvareh.toloo@znj.behzisti.gov.ir ارسال نمایند.

کد خبر 59043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد