شهرستان همدان | حضور رئیس شهرستان  در بخشداری بخش قهاوند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان همدان با حضور در شهر قهاوند از نزدیک با مسئولان این بخش از شهرستان دیدار و گفتگو نموده و از نزدیک در جریان برخی از مشکلات و آسیب های اجتماعی این بخش قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان نوروزی به همراه مسئول بازرسی شهرستان  و مسئول نمایندگی بهزیستی بخش با حضور در بخشداری و دیدار با معاون بخشدار گفت: آسیبهای اجتماعی بخش قهاوند توسط همکاران ما در شهرستان احصا شده و در اسرع وقت در خصوص اعزام روانشناسان و مشاوران اورژانس اجتماعی و اداره جهت برگزاری یک سری از دوره های آموزشی مهارتهای زندگی اقدام خواهد شد.

وی افزود: بازدیدها بصورت مستمر از مراکز و مجتمع‌ها انجام خواهد شد و با کار کارشناسی شده در خصوص بررسی مسائل و مشکلات اقدامات لازم با همکاری سایر دستگاههای دولتی و نهادهای غیر دولتی انجام خواهد شد.

زارعی معاون بخشدار نیز ضمن تبریک انتصاب ریاست جدید بهزیستی شهرستان و عرض خیر مقدم گفت: حضور مسئولان شهرستان در بخش قهاوند موجب خرسندی ما شده و قطعا مثمر ثمر خواهد بود و از رئیس اداره بهزیستی شهرستان قول مساعد در خصوص حضور در برخی از جلسات بخش را گرفتند.

کد خبر 59024

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد