ساوجبلاغ | بازدید از مراکز شبه خانواده شهرستان ساوجبلاغ وارزیابی امور فرهنگی این مراکز

روز سه شنبه مورخ ۲۴ خرداد ماه با حضور مریم قنبرزاده مسئول امور فرهنگی بهزیستی استان ، ثانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ و کارشناسان امور فرهنگی این شهرستان ، از مرکز شبه خانواده مهر هادی بازدید بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ در این بازدید ، اعضاء دفتر فرهنگی استان وشهرستان با حضور در مرکز شبه خانواده دخترانه مهر هادی ضمن عرض خدا قوت وخسته نباشید به پرسنل و مربیان مرکز، از نزدیک با فعالیت های فرهنگی این مرکز آشنا شده و ضمن بررسی و ارزیابی مسائل و برنامه ها راهنمایی لازم در این خصوص ارائه نمود.

 از برنامه های فرهنگی اجرا شده در مرکز مهر هادی آموزش حفظ و قرائت صحیح قران کریم، آموزش برنامه های هنری ازجمله نقاشی و چرم دوزی ، مشارکت جویی کودکان در امور روزانه مرکز و سایر امور فرهنگی وهنری بود .

در خاتمه مسئول امور فرهنگی اداره کل بهزیستی استان البرز ضمن گفتگو با پرسنل و کودکان ، وضعیت اجرای امور فرهنگی ، هنری و اجتماعی کودکان که باعث رشد متوازن ابعاد مختلف هوش اجتماعی ، دیداری شنیداری ، روحی وروانی و هوش هیجانی میگردد مورد ارزیابی قرار داده و از آموزش و اجرای خیلی خوب برنامه های متنوع در این مرکز تقدیر و تشکر بعمل آورد.

کد خبر 59005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد