دیدار عضو شورای اسلامی شهر رشت با سرپرست بهزیستی گیلان

صبح روز بیست و پنجم خردادماه، سیدشمس شفیعی عضو شورای اسلامی شهر رشت باتفاق هیئت همراه با حضور در دفتر مدیریت بهزیستی استان گیلان با سیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار در خصوص وضعیت مناسب سازی معابر شهری ، بررسی آسیب های  اجتماعی و شهری، اسکاندهی مناسب افراد آسیب پذیر در سامانکده ها،  برقراری موقعیت اشتغال و شرایط مناسب برای شهروندان دارای معلولیت ، پیگیری و سهولت  انجام ساخت و ساز مسکن مددجویی  و ایجاد بستر مناسب جهت پویایی افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی، گفتگو و تبادل نظر شد .

سید مهدی خدمت بین دانا در این دیدار با اشاره به مشارکت همه جانبه و همدلی  نهادها در جهت رفع مشکلات مردم اظهار داشت: دستگاه های اجرایی می توانند با همدلی و همیاری دلسوزانه باعث گره گشایی بسیاری از مشکلات مردم شوند.

سرپرست بهزیستی گیلان در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات عوامل شهرداری و شورای شهر رشت افزود: شهرداری و شورای شهر رشت همواره همکاری تنگاتنگ و خوبی با سازمان بهزیستی در جهت رفع موانع و مشکلات جامعه هدف و مددجویان بهزیستی داشته است و امیدواریم که این همکاری همچنان بیش از گذشته ادامه داشته باشد تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم به ویژه مددجویان و توانخواهان بهزیستی باشیم .

کد خبر 58994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد