کار در بهزیستی بسیار ارزشمند است

همایش تخصصی معاونین مشارکت های مردمی ، موسسات غیر دولتی و توانمندسازی کشور با حضور امیرحسین عرب‌زاده سرپرست مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور ، دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران و معاونین مشارکت های مردمی ، موسسات غیر دولتی و توانمندسازی سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ امیرحسین عرب‌زاده ، سرپرست مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور، کار در بهزیستی را بسیار ارزشمند دانست و گفت : اگر نیت جلب رضای خداوند باشد اجر دنیوی و اخروی را به همراه خواهد داشت و افرادی که در بهزیستی کار می کنند با خلوص نیت برای رفع مشکلات جامعه هدف و رضای خداوند تلاش می کنند .

وی افزود : کار در سازمان بهزیستی بسیار دشوار است و چیزی که در بهزیستی به انسان قوت قلب می دهد رفع مشکلات جامعه هدف و دعای خیر آنان است.

سرپرست مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه یکی از ارگان هایی که بهترین نیرو های انسانی در آن فعالیت می کنند ، سازمان بهزیستی است ، ادامه داد : کارکنان بهزیستی افراد متعهد و متخصصی هستند که فرصت شغلی برای آنان در سایر ادارات و مراکز فراهم می باشد ولی به دلیل نقش حمایتی این سازمان ، خدمت در این عرصه را انتخاب کردند.

عرب‌زاده با بیان اینکه سازمان بهزیستی متولی امور  آسیب های اجتماعی می باشد ، گفت : در حال حاضر شاهد افزایش تنوع و فراوانی آسیب های اجتماعی در جامعه هستیم که با توجه به کاهش نیروها در سال های متمادی باید فرایندها تغییر پیدا کند.

وی یکی از روش ها در تغییر فرآیندها را هوشمندسازی برشمرد و افزود : یکی از مشکلات نظام اداری ، تهیه و تدوین بخشنامه برای همه مجموعه ها است بنابراین باید در برنامه ریزی ها به شرایط منطقه توجه کرد و تفویض اختیار به مدیران استانی انجام شود.

سرپرست مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور بر استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف تاکید کرد و ادامه داد : کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تنها وظیفه سازمان بهزیستی نیست بنابراین باید از ظرفیت های سایر دستگاه ها نیز استفاده کرد.

کد خبر 58985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد