فرصت های اجتماعی رباط کریم در خدمت رونق زندگی جامعه هدف بهزیستی 

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه این نهاد بزرگترین و تنها سازمانی است که وظیفه تأمین سلامت اجتماعی را برعهده دارد، اظهار داشت: طیف بسیار گسترده ای از خدمات از شیرخوارگی تا سالمندی در تکالیف و وظایف بهزیستی قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی که در جلسه آغازین دومین برنامه قرار به زیستی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان رباط کریم سخن می گفت، ادامه داد: در گذشته، بهزیستی را با حوزه توانبخشی می شناختند ولی با گذر زمان و افزایش مباحث، مسئولیت حوزه های بسیاری را این سازمان پذیرفت و اینک با حجم بالایی از فعالیت ها در خدمت مردم است.

وی اجرای کامل مبحث سلامت اجتماعی را با دو پیش شرط امکان پذیر دانست و خاطرنشان کرد: ابتدا اینکه همه دستگاه های اجرایی پای کار آمده و سپس به تکالیف و وظایف قانونی تصریح شده در قوانین، توجه کرده و آنها را عملیاتی پیگیری کنند.

وی با تشریح برنامه قرار به زیستی افزود: امروز به رباط کریم آمده ایم تا خدمات شایسته تری را به مردم و جامعه هدف ارائه کرده و موانع پیش روی خدمت رسانی را پس از شناسایی و احصا، مرتفع سازیم.

زمانی با این توضیح که بهزیستی محدودیت منابع دارد، اضافه کرد: وسعت گسترده شهرستان رباط کریم، شهرک های مسکونی پیرامونی و صنعتی بودن منطقه فرصت های اجتماعی هستند که می توان با برنامه ریزی دقیق و کاربردی از آنها به نفع جامعه هدف و خانواده بزرگ بهزیستی بهره برد و رونق را به مددجویان بهزیستی هدیه داد.

کد خبر 58957

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد