برگزاری جلسه توجیهی  تفاهم نامه سپاه امام سجاد (ع) و اداره کل بهزیستی استان

در راستای اجرایی نمودن تفاهم نامه سپاه امام سجاد(ع) و اداره کل بهزیستی استان ، اولین جلسه توجیهی رابطین سپاه و روسای ادارات بهزیستی شهرستانها بصورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ؛ در راستای اجرایی نمودن تفاهم نامه سپاه امام سجاد(ع) و اداره کل بهزیستی استان که به منظور هم افزایی  منابع سازمانها و دستگاههای اجرایی و بهره گیری از نیروهای مردمی و داوطلب در ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف منعقد گردیده ، اولین جلسه توجیهی رابطین سپاه و روسای ادارات بهزیستی شهرستانها در این خصوص بصورت مجازی و با حضور معاونین اداره کل بهزیستی استان ، نماینده سپاه امام سجاد (ع) و کارشناس فرهنگی در اداره کل بهزیستی استان  برگزار گردید .

در این جلسه پس از ارائه مطالبی در خصوص اهداف و برنامه ها ، اقدامات ، فرایند کار و نقش رابطین و همیاران بسیجی از سوی  نماینده سپاه امام سجاد (ع)، هر یک از معاونین بهزیستی استان به توضیحاتی پیرامون برنامه ها و  فعالیتهایی که می توان با بهره گیری از ظرفیت نیروهای بسیجی با کیفیت بهتر اجرایی نمود پرداختند.

گفتنی است در ادامه پس از بحث و تبادل نظر و جمع بندی مطالب ، مصوباتی در راستای اجرای هر چه بهتر تفاهم نامه به تصویب رسید.

برگزاری جلسات ویژه رابطین و همیاران بسیجی در سطح شهرستان ، تشکیل کار گروه مشترک کارشناسی در سطح استان  شهرستان و آموزش نیروهای داوطلب و سازماندهی آنان از جمله مصوبات این جلسه بود .

کد خبر 58865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد