دهگلان  | برگزاری نخستین جلسه مناسب سازی و شورای ساماندهی سالمندان

روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ نخستین جلسه مناسب سازی و شورای ساماندهی سالمندان در سال جاری با حضور معاون فرماندار ، رئیس و کارشناس مناسب سازی بهزیستی شهرستان دهگلان ، نماینده معلولین در امر مناسب سازی و جمعی از رؤسای ادارات و بانک های عضو شورای هماهنگی و پیگیری ستاد مناسب سازی و شورای ساماندهی سالمندان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان دهگلان تشکیل شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ، درابتدای جلسه قربانعلی رسولی ؛ رئیس بهزیستی شهرستان دهگلان هدف از تشکیل جلسه را پیگیری مصوبات سال گذشته و ارائه گزارشی از کمیته های تخصصی مناسب سازی و شورای ساماندهی سالمندان عنوان نمود .

وی افزود : مناسب سازی اماکن و معابر عمومی و خصوصی از موارد مهم میباشد که در این زمینه نظارت دقیق شهرداری و سازمان نظام مهندسی حائز اهمیت است . 

در ادامه جلسه هر یک از نمایندگان ادارات به بیان اقدامات انجام گرفته ، در دست اقدام و چالشهای موجود پرداختند .  

دهگلان  | برگزاری نخستین جلسه مناسب سازی و شورای ساماندهی سالمندان

پس از بحث و تبادل نظر ، موارد زیر مصوب گردید : 

 ۱. اداراتی که توسط معاون عمرانی فرماندار تعیین می شوند ، فرصت دارند که تا پایان سه ماهه دوم سال جاری اقدامات و پیگیری های لازم را انجام دهند .

۲. مقرر گردید اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ریاست شورای ساماندهی سالمندان را بر عهده گرفته و جلسات شورا به صورت هرسه ماه یکبار برگزار گردد .

 ۳. مقرر گردید شهرداری مکان مناسبی به منظور گذراندن اوقات فراغت سالمندان در نظر گیرد . 

گفتنی است شهرستان دهگلان دارای۷۴۵۶ نفر سالمند است که حدود ۱۱ درصد جمعیت شهرستان را شامل می شوند .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 58860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد