دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان مازندران با سرپرست بهزیستی مازندران

حجت الاسلام والمسلمین رجب نعمتی قرا مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان مازندران در راستای همکاری بین بخشی با دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فریبا بریمانی ، سرپرست بهزیستی مازندران با بیان اینکه مساجد نقش کلیدی در جلب اعتماد عمومی دارند ، گفت : مسجد در دوران مختلف پایگاه امن برای آحاد جامعه بوده است و اعتماد عمومی سرمایه ای برای هر جامعه محسوب شده که جلب آن از اهمیت خاصی برخوردار است و این اعتماد به مساجد وجود دارد.

وی افزود : مساجد به عنوان مهمترین پایگاه های دینی و اجتماعات مردمی نقش موثری در مشارکت عمومی دارد و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

سرپرست بهزیستی مازندران بر استفاده از ظرفیت مساجد در آگاهی بخشی آحاد جامعه با فعالیت های بهزیستی تاکید کرد و ادامه داد : کانون های مساجد نقش محوری در تقویت فرهنگ عمومی جامعه، اتحاد و شکل‌گیری روابط اجتماعی دارد  بنابراین باید از این ظرفیت در استان مازندران به عنوان دیار علویان برای کمک به جامعه هدف بهزیستی استفاده کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین رجب نعمتی قرا مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان مازندران نیز در این جلسه جهت کمک به جامعه هدف اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 58845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد