دیدار و نشست مشترک مدیر شعب بانک مسکن گیلان با سرپرست بهزیستی گیلان

صبح روز بیست و دوم خرداد ماه، زهرا صداقت علی مدیر شعب بانک مسکن گیلان با حضور در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی استان گیلان با سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان دیدار و در خصوص تعاملات و همکاری های دوجانبه جهت ارائه تسهیلات و خدمات بانکی به جامعه هدف بهزیستی استان، گفتگو و تبادل نظر کرد.

در این دیدار مدیران و سایر حاضرین در جلسه  به بررسی چالش ها و موانع در خصوص ارائه تسهیلات و وام های بانک مسکن به مددجویان و همچنین پیگیری و تسریع در جهت ساخت پروژه های مسکن مددجویی در شهرستانها پرداختند و درباره موضوعات مذکور تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.
 

سیدمهدی خدمت بین دانا در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور پیگیری مسئولین  بانک مسکن نسبت به رفع موانع بانکی جامعه هدف بهزیستی ، اظهار داشت: همواره بانک مسکن در طی سالیان همکاری و تعامل خوبی با سازمان بهزیستی داشته است و درصدد هستیم تا با حفظ این همکاری  و اتخاذ تصمیمات تخصصی گامی موثر در جهت عرضه خدمات به جامعه هدف بهزیستی برداریم.

سرپرست بهزیستی گیلان  با تاکید بر بازدید مداوم و پیگیری مجدانه در خصوص تسریع در امر ساخت پروژهای مسکن مددجویی شهرستان ها توسط عوامل بهزیستی گیلان خاطرنشان کرد: موضوع ساخت مسکن مددجویی وتحویل دادن واحدها به مددجویان و جامعه هدف از اولویت ها و خط قرمزهای سازمان بهزیستی است و در راه اتمام ساخت این پروژه ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

همچنین زهرا صداقت علی مدیرشعب بانک مسکن استان گیلان نیزدر این نشست اظهار داشت : سازمانی خدمتگزار همچون بهزیستی همواره سرآمد خدمات کارساز و ارزنده  به عموم مردم و اقشار آسیب دیده ی جامعه می باشد و شایسته است که ما نیز با تعاملات و همکاری های بیشتر به عنوان یک بانک دولتی سهمی در تکریم و رفاه و آسایش بیشتر مددجویان گیلانی داشته باشیم.

کد خبر 58825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد