خیرین آذربایجان شرقی پیشگام در فعالیت های خیرخواهانه بهزیستی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در آیین افتتاح ساختمان جدید مرکز بیماران مزمن آوای مهر شبستر و تجلیل از نکونامان شهرستان، خیرین استان آذربایجان شرقی را جزو پیشگامان امور بهزیستی عنوان کرد.

دکتر صحاف در این آیین که با حضور امام جمعه، معاون سیاسی- امنیتی استانداری، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، فرماندار و سایر مسئولین استانی و محلی برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) ابراز داشت: بر اساس حدیثی (ثامن الحجج) بهترین نوع صدقه، یاری کردن نسبت به ناتوان می باشد و خوشبختانه آذربایجان شرقی جزو استان هایی است که خیرین آن همواره در خدمت به معلولان و محرومان در کنار بهزیستی بوده اند.

وی با بیان وجود ۵۵۷ مرکز زیر نظر این اداره کل اظهار داشت برای ۱۹۱۱ نفر در این مرکز اشتغال زایی شده است و با وجود برخورداری اکثر مراکز از یارانه، با توجه به هزینه های سرسام آور مراکز، خیرین همواره همراه این مراکز می باشند.

صحاف با بیان اینکه ۸۰ هزار مددجو تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان می باشند ادامه داد: از این تعداد ۵۳۳۷ نفر بیمار روانی مزمن می باشند که به واسطه فعالیت مطلوب اداره بهزیستی شهرستان و کمک خیرین ۱۴۶ نفر از این بیماران تحت پوشش اداره بهزیستی می باشند.

در این مراسم خیرین نکونام شبستر که در احداث ساختمان جدید الاحداث بیماران روانی مزمن آواری مهر مشارکت داشتند تجلیل شدند.

کد خبر 58744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد