ایستادن انقلاب اسلامی بر قله های رفیع به برکت خون شهدا

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در یادواره شهدای اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، ایستادن انقلاب اسلامی بر قله های رفیع را به یمن و برکت خون شهدا دانست.

ایستادن انقلاب اسلامی بر قله های رفیع به برکت خون شهدا

دکتر فرگل صحاف در این آیین که با حضور فرمانده سپاه عاشورا برگزار شد؛ ضمن تبریک دهه کرامت ابراز داشت: برگزاری یادواره های شهدا عامل مهم در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی می باشد و بهزیستی استان نیز با ۲ همکار شهید ، ۳ فرزند شهید و حضور ۵۲ نفر از خانواده شهدا در جمع همکاران از ادارات، پیشگام در برگزاری یادواره ی شهدا می باشد.


وی با بیان اینکه شهدا با اقدام خود، درس شجاعت، شهادت، صداقت و ایثار آموختند اظهار داشت: در راستای زنده نگه داشتن این اسوه های فداکاری، اقدامات متعددی را انجام داده است که تجلیل از مادران و خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقه کتابخوانی، تجلیل از جانبازان، آزادگان، رزمندگان، برگزاری مسابقات سادات و برپایی میز خدمت در محل مصلی جزو این فعالیت ها می باشد.

ایستادن انقلاب اسلامی بر قله های رفیع به برکت خون شهدا

ولایت پذیری درس بزرگ اسلام
 فرمانده سپاه عاشورا نیز در آیین باشکوه یادواره شهدای بهزیستی استان ولایت پذیری را درس بزرگ اسلام دانست که در صورت عمل به آن از وقوع بسیاری از مشکلات پیشگیری خواهد شد.
سردار عباسقلی زاده ضمن تبریک میلاد ثامن الحجج امام رضا(ع)،  سرچشمه ولایت را خداوند خواند که از خداوند به نبی اکرم(ص) و ائمه معصومین سرازیر شده و در حال  حاضر این ولایت در اختیار ولایت مطلقه فقیه می باشد و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری راه حل عبور مشکلات می باشد و دقت در شعارهای سال های اخیر موید این امر می باشد.


وی به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد که طبق آن خداوند خود را جانشین شهید در خانواده ی او معرفی می کند و اظهار داشت: با عنایت به شهادت ۳ فرزند بهزیستی سایه خدای بالای سر سازمان بهزیستی می باشد.

ایستادن انقلاب اسلامی بر قله های رفیع به برکت خون شهدا
عباسقلی زاده ایستادگی شهدا در مقابل دشمنان اسلام با اسوه قرار دادن امام حسین(ع) را عامل حفظ عزت و استقلال و حیثیت ایران اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: سردار سلیمانی و سایر شهدای مدافع حرم نیز با عمل به فرمایشات  رهبر معظم انقلاب در مقابل فتنه داعش ایستادند و تمام مسلمانان را از این بلا نجات دادند و اگر شهدا نبودند همه دارایی ها توسط دژخیمان صهیونستی نابود شده بود.


 فرمانده سپاه عاشورا استقامت، همراهی و همفکری را رمز غلبه بر مشکلات دانست و افزود: در جریان بیماری کرونا با عنایت الهی و تلاش دانشمندان داخلی با وجود فوتی های بالا در کشور های پیشرفته، در کشور عزیزمان به فوتی صفر هم رسید و اخیرا در اکثر استان ها تعداد فوتی های بیماری کووید ۱۹ به صفر رسیده است .
وی افزود: به حول و قوه ی الهی در تولید و صادرات پیشرفت قابل توجهی داشته ایم و با عمل به رهنمودهای رهبری،  مشکلات کشور حل خواهد شد.

کد خبر 58734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد