افتتاح مجموعه ورزشی و دندانپزشکی خیریه بهشت امام رضا(ع) با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

رئیس مجلس شورای اسلامی همزمان با ولادت امام رضا (ع) در بازدید از موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) با تاکید بر استفاده از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح، گفت: همه دولتمردان و مسئولان باید از این سرمایه بهره بگیرند و نماد عینی این فرصت‌ها، راه‌اندازی مجموعه‌های خیریه است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) در بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه، سالن دندانپزشکی را افتتاح کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران در بازدید از این مرکز و اهمیت افزایش این مراکز و توجه به معلولان گفت: امروز روز میلاد امام رضا (ع) و روز عزیزی برای همه ماست و این روز را به همه شیعیان جهان، ملت ایران و مسئولان زحمتکش خیریه بهشت امام رضا (ع) تبریک می‌گویم.

وی، ادامه داد: مسئولان شاغل در این مجموعه کودکان و نوجوانانی هستند که از گذشته در این مرکز حضور داشته‌اند و نمادی از حضور مردمِ با ایمان، در حرکت‌های جهادی و مردمی هستند.

قالیباف، تاکید کرد: مجموعه دولت‌ها به ویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خدمات خوبی را به مردم ارائه کنند و علاوه بر آن، فرصت‌های کار کردن را نباید از مردم گرفت زیرا ظرفیت‌های مردمی بسیار موثر هستند و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) «سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح» فرصتی است که تمام دولتمردان و مسئولان باید از آن بهره بگیرند و نماد عینی این فرصت‌ها، راه‌اندازی مجموعه‌های خیریه است.

رئیس قوه مقننه، یادآور شد: موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) با بهترین امکانات و تجهیزات قرار است به معلولان جسمی و ذهنی خدمات‌رسانی کند و هم‌چنین مراکز ورزشی آن می‌تواند با مراکز مشابه در دنیا رقابت کند.

وی، ادامه داد: امیدواریم با ایجاد فرصت‌ها، دولت به کار تولی‌گری بپردازد و اجازه دهد مردم کارهای تصدی‌گری را در همه سطوح انجام دهند تا عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

قالیباف، افزود: موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) با درایت و همت آقای اصلانی که تمام زندگی خودشان را صرف آن کردند و همچنین هزاران نفر بی‌نام و نشان برای خدمات‌رسانی به معلولان جسمی و ذهنی راه‌اندازی شده است و امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به معلولان قدرشناس مردم باشیم.

کد خبر 58702

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =