محور کارها در بهزیستی بر مدد کاریست/اکرام جامعه هدف بر اطعام آن ها مقدم است

محمدرضا هوشیار سرپرست اداره کل بهزیستی فارس به همراه بال افکن سرپرست معاونت مشارکت ها و سلیم حقیقی مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس پنج شنبه ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ از اورژانس ۱۲۳ و بهزیستی شهرستان لامرد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

سرپرست بهزیستی فارس در نشست با کارکنان بهزیستی لامرد اظهار داشت: 
کار در بهزیستی خدمت به بهترین خلق خداست قدر موقعیت و  ارزش کارمان در بهزیستی را بدانیم و در نظر داشته باشیم که کار در بهزیستی عبادت است ،هوشیار ضمن تقدیر از همکاران این اداره به جهت زحمات ایشان، ابراز خرسندی کرد که دغدغه اول همکاران رفع مشکلات جامعه هدف است.
او در ادامه بیان داشت باید اکرام جامعه هدف را بر اطعام ایشان مقدم بدانیم و اساس کار در سازمان که مددکاری است را در نظر داشته باشیم.
هوشیار ضمن تشکر از نماینده و فرماندار شهرستان لامرد به جهت همکاری و دغدغه مند بودن ایشان در رفع چالش ها، افزود:
بر مسایل و مشکلات همکاران نیز اشراف داریم ومعیشت و رفاه کارکنان هم،از اولویت های ما است،هدف عمده از حضور ما تشکر از تمامی شما عزیزان می باشد ،سرپرست بهزیستی فارس از همکاران خواست خدمات سازمان بهزیستی را به مردم معرفی کنند و از ظرفیت خیرین در خدمت رسانی بهتر بهره ببرند .
محمدرضا هوشیار اظهار داشت:
سازمان بهزیستی سازمانی اجتماعی و تخصصی است و با توجه به تنوع، تعدد و پایین آمدن سن آسیب ها، باید
امسال سالی باشد که مددکاران اجتماعی مطالبه گری کنند ضمن این که نظارت ها بر مراکز و موسسات قوی تر و تخصصی گردد و حتما بر رفع نواقص تاکید شود.

انتها/فاطمه رضایی

کد خبر 58633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد