برگزاری نشست تخصصی کاهش آسیبها و حمایتهای اجتماعی و روانی از دختران

صبح روز نوزدهم خردادماه ، در راستای گرامیداشت روز دختر و هفته کرامت؛ نشست تخصصی کاهش آسیبها و حمایتهای اجتماعی و روانی از دختران با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان، معاون قضایی رئیس کل دادگستری در اموراجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان،مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و نمایندگانی از نیروی انتظامی گیلان و اداره کل آموزش و پرورش و همچنین کارشناسان ستادی و مراکز امورآسیب دیدگان اجتماعی و دفتر فوریتها در سالن اجتماعات خزائلی بهزیستی گیلان برگزار شد.

در این نشست هریک از مدیران مراکزامور آسیب دیدگان اجتماعی، ضمن معرفی و تشریح عملکرد مرکز ، به بیان چالش ها و نقطه نظرات خود پرداخته و خواسته های خودرا مطرح کردند .

همچنین سایر مسئولین استانی حاضر در جلسه نیز با بررسی ناهنجاری های حاکم در جامعه و شرایط ایجاد بستر مناسب برای امنیت هرچه بیشتر دختران جامعه ، راهکارها و و نقطه نظرات خود را ارائه کردند.  

در پایان این جلسه سرپرست بهزیستی گیلان نیز ضمن بررسی چالشهای موجود و بیان آسیب های  رایج در شهرستانها به نقش کارشناسان بهزیستی در کنترل و کاهش معضلات تاکید نمود و از دستگاه ها ی حاضر در همراهی با بهزیستی استان برای کم اثر نمودن مسائل و مشکلات اجتماعی تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 58576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد