فرهنگ عفاف و حجاب باید در اجزای زندگی خانواده بهزیستی هویدا باشد

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه خانواده بزرگ بهزیستی استان تهران باید در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در پیشقراول باشد، خاطرنشان کرد: ضرورت برنامه ریزی بر مبنای سبک صحیح و سالم زندگی اسلامی و ایرانی، از مبانی فرهنگ غنی عفاف و حجاب به شمار می رود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایلنا، سمانه زمانی که در نشست هم اندیشی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در اداره کل بهزیستی استان تهران سخن می گفت، تصریح کرد: این نشست به منظور هم افزایی و استفاده بهینه از داده های ذهنی و بارش افکار اعضای ستاد استانی در بهزیستی شکل گرفته است.

زمانی در ادامه بیان داشت: بهزیستی در این زمینه تکالیفی چون شناسایی و حمایت از زنان در معرض آسیب و خانواده های افراد مجرم و آسیب دیده و تدوین برنامه هایی برای پیشگیری از ارتکاب به بزه و رفتارهای غیر اخلاقی در دستور کار دارد که از  طریق برگزاری دوره های مختلف آموزشی و دقت نظر در صدور مجوز مراکز تحت نظارت و مدیریت به انجام می رساند.

وی ادامه داد: حمایت از تشکل های صنفی و حمایت از زندگی افرادی که از حالت عادی خارج گردیده اند و توانمندسازی اعضای خانواده بهزیستی از ضروریات فعالیت در بهزیستی برای ارتقای کارایی، چابکی و پیشبرد برنامه های این سازمان است که در نهایت منجر به گسترش فرهنگ ناب عفاف و حجاب می شود.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در پایان اذعان داشت: فرهنگ عفاف و حجاب باید در اجزای زندگی خانواده بهزیستی هویدا باشد و این مهم با مشارکت و اهتمام همه ارکان سازمان و همدلی و مشارکت آنان امکان پذیر است.

کد خبر 58575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد