برگزاری جلسه هماهنگی تسهیلات بند " ب " تبصره ۱۶ در بهزیستی استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، جلسه هماهنگی اعطای تسهیلات بند " ب " تبصره ۱۶ به افراد تحت پوشش با حضور سرپرست و معاون مشارکت های مردمی بهزیستی و مدیران بانک های عامل استان برگزار شد.

 در این نشست رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی استان، با ارائه آمار و عملکرد بانک های عامل در خصوص پرداخت تسهیلات بند " ب" تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ از مدیران و کارشناسان بانک های عامل برای جذب بیش از ۸۰ درصدی اعتبارات تخصیصی به جامعه هدف بهزیستی تشکر کرد.

 سرپرست اداره کل بهزیستی استان، در بخش دیگر از بیانات خود گفت: در سال گذشته اغلب بانک ها از اعتبارات ابلاغی جذب صد در صدی داشته اند و برخی هم موفق نشده بودند و یا نسبت به اعتبار ابلاغی، تخصیص پایین تری داشته اند بنابراین بهتر است موضوع تخصیص اعتبار از طرف مدیریت شعب بانک ها پیگیری شود تا بتوان در زمینه توانمند سازی و ارتقاء وضعیت اقتصادی خانواده های تحت پوشش گام های اساسی برداشت.

 وی ادامه داد: امسال سهیمه استان از محل اعتبارات بند " ب " تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ تقریباً افزایش ۳ برابری داشته و به مبلغ ۱۳۸ میلیارد تومان رسیده است که این فرصت مناسبی برای تسهیلگری جامعه هدف و کمک به افزایش درآمد و توانمند سازی خانواده ها خواهد بود.

این مسئول اظهار امیدواری کرد: بانک ها همچون سنوات گذشته اهتمام بیشتری برای جذب حداکثری اعتبارات به خرج دهند تا از این طریق مددجویان و ولی نعمتان بهزیستی دغدغه کمتری احساس کنند.  

کد خبر 58573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد