منصوره اسماعیلی دختر برتراستان در حوزه معلولین

منصوره اسماعیلی دختر ناشنوای ، در داوری صورت گرفته از طرف استانداری قم به عنوان دختر برتر ششمین دوره جشنواره شمیم ریحان شناخته شد.

ششمین دوره جشنواره شمیم ریحان ویژه تجلیل از دختران برتر استان قم که از تاریخ هفتم اردیبهشت لغایت بیست و پنجم اردیبهشت سال ۱۴۰۱ با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان قم و دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم و همکاری دستگاه های اجرایی جهت شناسائی دختران برتر استان آغاز بکار کرده بود عصر دیروز و همزمان با دهه کرامت با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد .

خانم منصور اسماعیلی دختر ناشنوای قمی ، ورزشکار و دارای رتبه اول کشوری در رشته آمادگی جسمانی ، فعال اجتماعی در حوزه معلولین مربی و عضو گروه سرود دستان فرشته ناشنوایان و همکاری با موسسات تحت نظارت بهزیستی قم با معرفی بهزیستی به عنوان دختر برگزیده استان در حوزه معلولین انتخاب شد و از دست معاون سیاسی امنیتی استاندار لوح تقدیر گرفت .

جشنواره شمیم ریحان با هدف الگوسازی دختر جوان ایرانی و انقلابی از طریق معرفی و تقدیر از ایشان و ترویج روحیه امید و بهره گیری از توانمندی دختران نخبه در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب طراحی شده و در پنج سال اخیر با موفقیت برگزار شده است.

شاخص های جشنواره شمیم را به شرح زیر می باشد:

۱) دختر برتر کارآفرین

۲) دختر برتر ورزشکار

۳) دختر برتر دانشجو

۴) دختر برتر فعال اجتمـاعی

۵) دختر برتر فعال هنری

۶)دختر برتر فعال فرهنگی

۷)دختر برتر فعال رسانه ای

۸)دختــر برتــر روســتایی

۹)دختر برتر پژوهشگر

۱۰) دختر برتر علوم قرآنی

۱۱)دختر برتر بسیجی

۱۲) فرزند شهید با دستاورد خاص

۱۳) دختر برتر معلول با توانمندی خاص

۱۴) دختر فعال درشرکت دانش بنیان

۱۵)نماینده دختران مدافع سلامت


 

کد خبر 58538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد