اعتیاد یکی از آسیب های اجتماعی مهم کشور است

جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری شورای مبارزه با مواد مخدر استان با حضور دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران ، علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران و اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ علی شیرازی ، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با بیان اینکه سندجامع پیشگیری از اعتیاد استان تدوین شود ، گفت : در تدوین سند جامع پیشگیری از مواد مخدر استان باید به دنبال سیاست گذاری ، هماهنگی ، اجرا و نظارت باشیم و در آن نقاط آسیب و وظایف دستگاه ها را به خوبی مشخص کنیم تا در آینده نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی و براساس آن برنامه ریزی ها در این حوزه را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه باید در نقاط آسیب پذیر اقدامات اساسی جهت نتیجه مطلوب صورت گیرد ، افزود : اعتیاد بزرگترین آسیب و چالش اجتماعی کشور محسوب می شود و مقام معظم رهبری نیز بر مبارزه با مواد مخدر تاکید فراوانی کردند.

شیرازی با بیان اینکه بر اساس تحقیقات معتادین بیشترین آمار جرایم را در مازندران مرتکب می شوند، ادامه داد : برای امنیت جامعه باید به مسئله اعتیاد توجه جدی شود و براساس موقعیت جغرافیایی و فرهنگ منطقه برنامه ریزی شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران به باورهای غلط در حوزه اعتیاد اشاره کرد و گفت : باید برنامه های آگاهی بخشی جهت از بین بردن باورهای غلط در جامعه صورت گیرد و همه دستگاه ها باید در این حوزه ورود پیدا کنند.

کد خبر 58519

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد