اعتیاد به مواد مخدر ، بیماری مزمن و عودشونده است

جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری شورای مبارزه با مواد مخدر استان با حضور دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران ، علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران و اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ، دکتر فریبا بریمانی ، سرپرست بهزیستی مازندران آگاهی بخشی در حوزه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر را بسیار مهم دانست و گفت : هفته مبارزه با مواد مخدر فرصت خوبی است تا برنامه های پیشگیری از موادمخدر را در سطح وسیعی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های بهزیستی آگاهی بخشی آحاد جامعه می باشد ، افزود : بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی از مواد مخدر به این سمت سوق پیدا می کنند بنابراین می توان با آگاهی بخشی از گرایش بسیاری از جوانان به این سمت جلوگیری کرد.

دکتر بریمانی اعتیاد به مواد مخدر را بیماری مزمن و عودشونده دانست و ادامه داد : فرد بیمار با مشکلات زیادی در جامعه مواجه می شود و به تبع آن سبب آسیب پذیری خانواده می شود.

سرپرست بهزیستی مازندران به برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت : در این هفته کارزار رسانه ای جهت آگاه سازی جامعه هدف و با استفاده از ظرفیت رسانه ها ، گروه هدف ، ارگان ها و سازمان های مختلف و آحاد جامعه برای نهادینه کردن مبارزه با مواد مخدر برگزار می شود.

کد خبر 58518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد