سرپرست بهزیستی استان با سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی دیدار و گفتگو کرد

منطقی : بهزیستی بدنبال ارائه خدمات به دور از تفاوت و خط کشی بین افراد است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، محمود منطقی سرپرست بهزیستی استان با مهدی شرفیه سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار منطقی را ساره امیرجان معاون امور اجتماعی بهزیستی استان نیز همراهی می کرد.

سرپرست بهزیستی استان در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی و تبریک ایام و انتصاب جناب آقای شرفیه در سمت سرپرست این اداره کل ابراز داشتند : نزدیکی فعالیت ها و جامعه هدف مشترک نقطه اتصال و تلاقی این دو اداره کل می باشد و لازم است بمنظور ارتقاء سطح خدمات این همکاری ها بیش از پیش گسترش یابد.

وی ضمن معرفی اهم خدمات، وظایف و معاونت های تخصصی سازمان بهزیستی کشور، هدف از این دیدار را طرح مسائل، مشکلات و موانع ارائه خدمات به برخی از جامعه هدف تحت حمایت بهزیستی از اقشار غیر ایرانی بیان و افزودند : در حال حاظر با تمام مسائل و مشکلات خدماتی به این جامعه هدف ارائه می گردد که نیاز است بمنظور جلوگیری از بروز چالش ها اقدامات پیشگیرانه و تصمیمات اجرایی اتخاذ گردد.

منطقی با اشاره به برگزاری کارگروه اجتماعی استانداری با دستورکار ساماندهی کودکان کار و خیابانی در روز های پیش رو، خواستار معرفی کارشناسان دو اداره کل بمنظور هماهنگی، تدوین و برنامه ریزی عملیاتی در این خصوص شده و در پایان سخنان خود گفتند : ما در بهزیستی بدنبال ارائه خدمات و در پی آن رضایتمندی جامعه هدف به دور از تفاوت و خط کشی بین افراد بوده و هستیم و در این راه کلیه مسیرهای منجرب به نتیجه را طی خواهیم کرد.

در ادامه جلسه ساره امیرجان گزارشی از خدمات ارائه شده، مسائل و مشکلات پیش روی بهزیستی در این حوزه پرداخته و خواستار حضور پر رنگ تر کلیه دستگاه های اجرایی در این حوزه شدند.

کد خبر 58506

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد