دیدار با کودکان شیرخوارگاه غنچه های رضوان

معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)بنیاد احسان از شیرخوارگاه غنچه های رضوان بازدید نمود

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی:

صبح امروز مورخه  1401/3/18 آقای گرایلی به همراه مدیر کل بهزیستی از شیرخوارگاه غنچه های رضوان بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید معاونت پشتیبانی و منابع انسانی ،معاونت اجتماعی ،معاونت امور مشارکتهای مردمی و رئیس اداره بهزیستی شهرستان بجنورد نیز حضور داشتند.

در ابتدا مدیر کل بهزیستی به حضور آقای گرایلی خیر مقدم عرض نموده و حضور ایشان را در دهه کرامت به فال نیک گرفته وبیان داشت:

شیرخوارگاه به عنوان مکانی که دارای نیازهای خاصی بوده و باید بصورت ویژه بدان توجه نمود و بسیاری از کمکهای دولتی  و بالاخص خیرین را بسوی این مرکز هدایت نمود

در ادامه خواستار رفع مشکلات و ارائه راهکارهای موثردر جهت حمایت حداکثری بنیاد احسان از چنین مجموعه هایی شدند.

 حق شناس ،معاونت پشتیبانی بیان داشت ازحمایتهای بنیاد احسان و ریاست این بنیاد کمال تشکر را داریم و بهزیستی هم بطور متقابل  با گروههای هدف بنیاد احسان در زمینه مشاوره های فردی ،گروهی،روان درمانی ومشاوره های ژنتیک  و ... حاضر به همکاری میباشد.

در ادامه ناوی پور معاونت امور مشارکتهای سازمان بهزیستی اعلام داشت در بحث مسکن230خانواده دو معلولیتی پشت نوبت برای دریافت تسهیلات داریم که آقای گرایلی بیان نمود در این مبحث بنیاد احسان میتواند حمایت ویژه داشته باشد.

صباغ پور معاونت اجتماعی اداره کل ضمن خوش آمد گویی بیان داشت اکثرساختمانهای در اختیار بهزیستی استیجاری و قدیمی هستند به همین منظور ساخت یک مجتمع در این حوزه ضروری میباشد.

روحانی رئیس اداره بهزیستی بجنورد نیز اعلام نمود مهمترین مسئله در حمایت از چنین مراکزی پیداکردن یک راه ارتباطی مناسب با بنیاد احسان میباشد تا بنوان با حداکثر توان ازگروههای هدف بهزیستی حمایت نمود.


دیدار با امام زاده های کوچک


دیدار با امام زاده های کوچک


دیدار با امام زاده های کوچک


دیدار با امام زاده های کوچک


دیدار با امام زاده های کوچک

کد خبر 58505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد