بهزیستی جایگاه واقعی خود را در استان پیدا کرده و خدمات درخشان در این ایام به وضوح نمایان است/بهزیستی در نگهداری و بازتوانی معتادین متجاهر تنهاست

دکتر نیکزاد عباسی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه با مدیرکل بهزیستی استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه :دکتر نیکزاد عباسی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه  در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان گفت:
یکی از کارهای خوبی که در این مدت انجام شده تلاش در راستای کاهش اسیب های اجتماعی بوده و  در این راستا اقدامات ارزشمندی انجام شده و باید همه در این زمینه کار کنند.

وی افزود:بهزیستی جایگاه واقعی خود را در استان پیدا کرده و خدمات درخشان در این ایام به وضوح نمایان است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه اظهار داشت: معتادین متجاهر در سطح شهر جمع اوری شوند بین ۳۰ تا ۴۰ درصد سرقت ها کم خواهد شد.

عباسی یادآور شد:جمع اوری، نگهداری و بازتوانی معتادین متجاهر  نیاز به یک عزم استانی و مشارکت همه دستگاه ها دارد و بهزیستی به تنهایی قادر به این کار نخواهد بود.


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: دستگاه‌های زیادی بر اساس قانون اساسی مکلف و موظف به حمایت از افراد متجاهر هستند که باید پای کار باشند.

وی افزود: تعداد افراد متجاهر در استان کرمانشاه زیاد نیست اما رسیدن متجاهر در استان در کمترین زمان ممکن است و از شروع مصرف تا متجاهر شدن این زمان بسیار کم است و فرصت ترک و بازتوانی نیز به تبعه ان از دست خواهد رفت. وی دلیل این کار را عدم حمایت خانواده ها، فروپاشی خانواده ها و دسترسی سریع به مواد مخدر عنوان کرد.

محمدی گفت: 10 درصد معتادین متحاهر اصولا کرمانشاهی نیستند و از استانهای همجوار به کرمانشاه مهاجرت می کنند.

مقام ارشد بهزیستی استان خاطر نشان کرد: موج مصرف مواد مخدر در حال چند گانه شدن است و دیگر به مصرف یک یا دو نوع مواد مخدر محدود نمی شود.

  محمدی یاد آور شد: وجود کمپ های غیر مجاز  نه تنها تسهیل کننده نیستند بلکه مانعی برای ترک و بازتوانی خواهند بود.

کد خبر 58491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد