شهر تهران| جلسه هم اندیشی مراکز اقامتی بهزیستی

جلسه هم اندیشی مشکلات مراکز اقامتی بهزیستی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این جلسه با حضور سرپرست و معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی تهران و با دعوت از مسئولین مراکز اقامتی تحت نظارت این شهرستان در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید.

در این جلسه سرپرست بهزیستی تهران ضمن خوشامدگویی به مدعوین از این مراکز به عنوان شرکای اجتماعی بهزیستی در امر ترک اعتیاد معتادان تهران نام برد و با اذعان به سختی های این کار افزود: شما افراد شریف و زحمت کشی هستید که با توجه به شرایط سخت این بیماران و مشکلات فراوان در این زمینه، کمتر دیده شده اید.

در پایان برزگر، همکاری بیشتر، دقت و نظارت دقیق تر بر کارکنان تحت مدیریت مسئولین مراکز اقامتی را یکی از عوامل موفقیت آنها برشمرد و ابراز امیدواری کرد: بهزیستی تهران بتواند با رایزنی در رفع مشکلات مراکز اقامتی تهران گام موثرتری جهت رفع معضل اعتیاد بردارد.

معاون پیشگیری بهزیستی تهران نیز از همکاری مسنولین مراکز اقامتی تقدیر و خواستار تعامل بهتر با بهزیستی جهت رفع مشکلاتشان شد و سپس از آنان خواست تا به بیان مشکلات و پیشنهادات خود بپردازند.

سپس مسئولین مراکز اقامتی به بیان برخی مشکلات پرداخته و مهمترین دغدغه خود را بازگشت سلامت بیماران مقیم مرکز برای ورود به جامعه و سپس اشتغال آنان ذکر کردند.عمده ترین مشکلات بیان شده مسائل اقتصادی پس از همه گیری کرونا بودکه سبب شده بیماران با توان مالی پایین تر از قبل به  مراکزاقامتی مراجعه کرده وطبیعتا بار مالی بیشتری را متوجه مراکز می گرداند.  تقاضای افزایش ظرفیت مرکز به بیش از 40 نفر و تسریع روند مجوز تمدید فعالیت از جمله درخواست های مراکز اقامتی تهران از مدیر بهزیستی تهران بود.

کد خبر 58487

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد