ملارد| برگزاری جلسه هماهنگی کمیته مناسب سازی شهرستان

به منظور برنامه ریزی جهت برگزاری کمیته های مناسب سازی سال ۱۴۰۱، جلسه ای با حضور داود خادم رئیس اداره، روح اله غفاری معاون توانبخشی و نمایندگان شهرداری ملارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم با تاکید بر اهمیت اجرای مصوبات گفت: مهمتر از موضوع برگزاری کمیته های مورد نظر، مسئله پیگیری اجرای صحیح مصوبات مربوطه توسط تمامی ارگانهای خدمت رسان است.

وی افزود: در پایان هرکدام از این کمیته ها که به ریاست فرماندار و با حضور نمایندگان کلیه ادارات شهرستان برگزار میشود ، صورتجلسه ای حاوی مصوبات تهیه و در اختیار شرکت کنندگان قرار میگیرد که مهمترین موضوع در جهت ارائه خدمات مناسب به مددجویان تحت پوشش بوده و خروجی اقدامات انجام شده تاثیر بسزایی در آرامش و استقلال و همچنین حضور آسان افراد دارای معلولیت در سطح شهرستان دارد.

معاون توانبخشی اداره نیز با بیان اینکه نتیجه اقدامات مصوبات کمیته های قبلی جمع بندی شده است گفت: برگزاری این کمیته ها بصورت دائم موجب افزایش آگاهی تمامی مسئولین و ارگانهای شهرستان در خصوص اهمیت مناسب سازی اماکن عمومی و معابر بوده که در پی آن اقدامات بسیار خوبی نیز صورت پذیرفته که از جمله آن میتوان به بررسی کارشناسان این اداره از پروژه های ساختمان های مربوط به ادارات در صفادشت و مکانهای دیگر اشاره کرد.

کد خبر 58481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد