ملارد| بازدید مسئولین اداره بهزیستی شهرستان  از مراکز غیردولتی

با توجه به لزوم ارائه خدمات صحیح به جامعه هدف بویژه بیماران مراکز ، میثم اکبری مسئول حراست به همراه کارشناسان حوزه پیشگیری از مراکز اقامتی میان مدت این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، میثم اکبری ضمن تاکید بر لزوم رعایت صحیح شیوه نامه های صادر شده از سازمان گفت: تمامی موارد دستور العمل های سازمان در مراکز غیردولتی بایسیتی به نحوه احسن و کامل انجام و توسط کارشناسان نظارت حوزه های تخصصی بررسی و پیگیری شود.

وی افزود: طی این بازدید ها که با حضور مسئولین حراست نیز انجام میشود مهمترین مسئله پیگیری مشکلات موجود و همراهی این مراکز است. زیرا این مراکز در کنار ستاد بهزیستی شهرستان همواره در تلاش برای خدمت رسانی به افراد هستند و همفکری و همیاری به آنان موجب بروز خدمات رسانی بهتر میشود.

مسئول حراست اداره بهزیستی شهرستان ملارد گفت: بازدیدها از مراکز غیردولتی به ساعت و روز خاصی معطوف نشده و امکان این بازدیدها در تمامی ساعات شبانه روز و حتی روزهای تعطیل نیز وجود دارد.

اکبری در پایان ضمن تقدیر از تلاشهای کارشناسان و مددکاران مراکز غیردولتی گفت: موارد مربوط به رعایت شیوه نامه های بهداشتی کماکان در مراکز مدنظر قرار داشته و بررسی میشود.

کد خبر 58475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد