شهریار| محفل انس با قرآن

در آستانه فرارسیدن سی وسومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) برنامه محفل انس با قرآن ویژه فرزندان مرکز شبه خانواده پسران امید به زندگی تحت نظارت بهزیستی شهریار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهریارضمن تسلیت فرارسیدن سی وسومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)  از برگزاری محفل انس با قرآن با همکاری مرکز شبه خانواده امید به زندگی و  با حضور علیرضا عباسی فرهادلو مسئول بازرسی اداره بهزیستی شهریار زهره لرد کارشناس مسئول مراکز شبه خانواده و شرکت تعدادی از فرزندان این مرکز وبا تدریس حجت الاسلام محمد ملکی برگزار گردید.

داود فهیم راد گفت: هدف از این محفل، ترویج فرهنگ قرآنی مطابق با ذائقه نوجوانان بود چنانکه هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با قرآن و آموزه های اخلاقی آن آشنا شوند قطعا در ارتقای تربیت و اخلاق آنها موثر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: ما باید تلاش کنیم که قرآن را آن طور که هست به نوجوانان آموزش دهیم و به کودکانمان بگوییم که قرآن کتاب رحمت و امید و تماما حاوی آموزه های اخلاقی است.

این مسئول اضافه کرد: خوشبختانه شاهد استقبال کودکان و نوجوانان عزیزمان از این برنامه قرآنی بودیم زیرا قرآن و معنویت دینی، در دل همه‌ انسان‌ها جای دارد و بخصوص کودکان که دلهای پاک تری نسبت به سایرین دارند بیشتر در معنویت غوطه‌ور می‌باشند.

وی یادآور شد: جا دارد از تمامی عزیزانی که در برگزاری پرشور این مراسم به صورت داوطلبانه شرکت کردند و به عشق قرآن، ساعت ها فعالیت و کمک کردند تشکر و قدردانی کنیم.

گفتنی است؛ در این برنامه حجت الاسلام محمد ملکی به ایراد سخنرانی در مورد فواید تلاوت قرآن و انجام عمل به آیات شریفه پرداخته و در ادامه نیز توسط حاج آقا ملکی و کودکان آیات شریف را با الحان زیبا و خوشنوا تلاوت نمودند.

کد خبر 58473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد