۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
مراسم جشن دهه کرامت برگزار شد.

جشن دهه کرامت و فرخنده میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) و نکو داشت روز دختر با حضور مدیر کل، معاون امور اجتماعی و رئیس اداره بهزیستی خرم آباد در کانون پرورش فکری کودکان در شهرستان خرم آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیر کل بهزیستی لرستان در جشن دهه کرامت با بیان اینکه حضرت معصومه در راه اثبات ولایت گامهای بسیار ارزشمندی برداشته است گفت: ایشان بعنوان بانوی فضل و کرامت در معیارهای ارزشی اسلام پیشتاز بوده است و ‌در علم و کمال و تقوا و قداست جایگاه ارزشمندی دارد.

وی گفت، امام هشتم در وصف مقام و منزلت حضرت معصومه می فرمایند، کسی که حضرت معصومه (س) را زیارت کند مانند این است که مرا زیارت کرده باشد.

 عمودی زاده در ادامه گفت: امام رضا (ع) به دلیل سرشت پاک این بانوی ارزشمند او را معصومه خواند و از القاب این بانوی مکرم می توان به کریمه اهل بیت، طاهره، مرضیه، صدیقه و نسا العالمین اشاره کرد.

 وی گفت: دختر از نعمت‌ها و آفریده‌های ارزشمند الهی است و  در تقویم ایران مقام دختران را به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س)، خواهر بزرگوار امام رضا (ع) گرامی می‌دارند. این بانوی مکرم الگوی دختران سرزمین ایران و نماد حیا و حرمت است.

در پایان این مراسم معنوی به تعدادی از مربیان و توانخواهان جوایز و هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

کد خبر 58423

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد