ساختن یک سد به مراتب آسان تر از ساخت یک انسان و برگرداندن وی به اجتماع است

 حقایقی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس و نجابت مدیرکل مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری فارس باهمراهی سرپرست و معاونین بهزیستی فارس از مراکز تحت نظارت بهزیستی فارس بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس؛ نجابت در این بازدید با بیان اینکه ساختن یک سد به مراتب آسانتر از ساخت انسان و برگرداندن وی به اجتماع است؛ گفت : 
بهزیستی با مهمترین عنصر حیات یعنی انسان ها سر و کار دارد و باید بدانیم اگر یک نفر دچار آسیب شود، حداقل ۶ نفر دیگر را نیز درگیر می‌کند.
 او در ادامه افزود: مجموعه بزرگ و تاثیرگذار بهزیستی هنوز جایگاه خود را به طور کامل نیافته است ؛نجابت نقش مراکز بهزیستی از قبیل اورژانس اجتماعی و خط مشاوره رایگان ۱۴۸۰ و سایر مراکز بهزیستی را در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار اثر بخش دانست و با توجه به تعدد و تخصصی بودن وظایف بهزیستی ،بر  داشتن دید استراتژیک و همگرایی مدیران دستگاه‌های اجرایی با بهزیستی تاکید کرد.
 مدیرکل مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری فارس همچنین اظهار داشت: باید خدمات سازمان بهزیستی بیشتر به مردم شناسانده شود و نقش رسانه‌ها در این امر پررنگ تر گردد.
 در ادامه ، حقایقی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس نیز ضمن تشکر از همکاران بهزیستی به دلیل داشتن روحیه جهادی، نوع دوستی و خدمت بی منت ، افزود: نگاه علمی و تخصصی در خدمات و مراکز تحت نظارت بهزیستی جاری است و این امر جای تقدیر دارد.
محمدرضا هوشیار سرپرست اداره کل بهزیستی فارس نیز ضمن تشکر از مدیران استانداری بابت این برنامه بازدید اظهار امیدواری کرد انجام این بازدیدهای میدانی در تصمیم گیری های مسئولین و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ایجاد حس مسئولیت اجتماعی در سایر ارگان ها و آحاد مردم اثر گذار باشد. 
هوشیار با تاکید بر تخصصی بودن خدمات بهزیستی در زمینه های مختلف از قبیل اورژانس اجتماعی،خط مشاوره رایگان ۱۴۸۰،غربالگری های بینایی،شنوایی و ژنتیک و .... گفت: نوع جامعه هدف ما حساسیت کارمان را دوچندان نموده است ،افراد دارای معلولیت،زنان سرپرست خانوار، و جامعه هدف بهزیستی غالبا توان بیان نیازهای خود را هم ندارند و قطعا این وظیفه ما را سنگین تر کرده است و به همین دلیل است که در فصل جدید مدیریتی بهزیستی فارس بر انجام بازدید ها و نظارت بر فعالیت مراکز و خدمت رسانی تاکید ویژه داریم و معتقدیم با تمام توان باید پای کار خدمت رسانی ایستاد و استراحت و خستگی در کار بهزیستی فارس معنایی نخواهد داشت.
 بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی، خط مشاوره رایگان ۱۴۸۰  مرکز توانمندسازی دختران در معرض آسیب، مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان و کمپ ترک اعتیاد زنان از بازدید های انجام شده مدیران کل استانداری بود.

انتها/فاطمه رضایی

کد خبر 58389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد