انعقاد تفاهم نامه اشتغال های دانش بنیان و پژوهش های کاربردی

تفاهم نامه اشتغال های دانش بنیان و پژوهش های کاربردی فی مابین اداره کل بهزیستی استان هرمزگان و پارک علم و فناوری استان منعقد گردید .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به منظور استفاده از ظرفیت های آموزشی و خدماتی دو دستگاه ، شناسایی کارآفرینان حوزه علم و فناوری ، صاحبان ایده و معرفی مددجویان ، تفاهم نامه اشتغال های دانش بنیان و پژوهش های کاربردی فی مابین اداره کل بهزیستی استان هرمزگان و پارک علم و فناوری استان منعقد گردید .

در این تفاهم نامه که به امضای سامیه جهانشاهی سرپرست اداره کل بهزیستی  و علی فتی رییس پارک علم و فناوری رسید ، طرفین در خصوص شناسایی شاغلین و افراد نوآور واجد شرایط و معرفی به پارک ، پیش‌بینی آمار و اطلاعات متقاضیان واجد شرایط اشتغال دانش بنیان ، اولویت دادن به حمایت از ایده های نوآور و فناور مددجویان متعهد گردیدند.

فراهم نمودن ساز و کار و تمهیدات لازم به منظور حمایت از ایده های نوآور و فناور ، حمایت از پایان نامه های ارشد و رساله های دکترای نوآور یا فناور دانشجویان (فرزندان مددجویان ) و همکاری در ایجاد و توسعه واحدهای فناور با هدف توسعه اقتصادی مددجویان بهزیستی بخشی دیگر از تعهدات طرفین بود .

کد خبر 58365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد