نشست هماهنگی و هم اندیشی معاون پیشگیری استان با کارشناسان

نشست تعاملی، هماهنگی و هم اندیشی معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان تهران با کارشناسان و فعالان حوزه امور پیشگیری شهرستان های این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این نشست که در تالار همایش های شهید سلیمانی اداره کل استان تهران برگزار شد، محسن فتاپور معاون امور توسعه و پیشگیری فعالیت در این حوزه را حرکتی در مسیر سلامت و رفاه جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: بهزیستی در شرایط فعلی وظایف خطیری را به عهده دارد که پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب های اجتماعی و علاج واقعه کردن و در عین حال، کنترل، مواجهه و مدیریت آسیب‌های اجتماعی هم به وظایف این سازمان به حساب می آید.

وی افزود: در شرایط امروزی جامعه همه دستگاه‌های اجرایی، حسب تکالیف و وظایف قانونی  باید در کنار بهزیستی برای تلطیف فضای روانی جامعه و ایفای نقش خود فعالیت نموده و خود را در معرض دید مردم قرار دهند که نقش مهمی در اجرای سلامت اجتماعی خواهند داشت که بسیار مهم و دارای اهمیت و شرایط ویژه است.

گفتنی است؛ در این جلسه معاونین پیشگیری، کارشناسان و فعالان و همچنین کارشناسان ستادی پیشگیری استان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

کد خبر 58351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد