۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
قرچک| برپایی جشن روز دختر

به همت مرکز مثبت زندگی  طلوع سبز جشن بزرگ روز دختر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، جشن بزرگ روز دختر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) با همکاری  مرکز مثبت زندگی طلوع سبز تحت نظر  اداره بهزیستی شهرستان قرچک برگزار شد.  

این جشن با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های پیشوا، ورامین و قرچک، رئیس اداره بهزیستی قرچک و سایر مسئولین و مقامات شهرستان قرچک در سالن ورزشی شهدای داوود آباد برگزار شد.

حسین نوش آبادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود ضمن تبریک روز ولادت حضرت معصومه (س) و دختر به تحلیل و تبیین نقش زنان در توسعه اجتماعی اقتصادی پرداخت و از تلاش اداره بهزیستی قرچک و مرکز مثبت زندگی طلوع سبز در توسعه فعالیت های شادی و نشاط اجتماعی و ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف بهزیستی قدردانی کرد.  

اردشیر بهرامی نیز در این مراسم به نقش زنان و دختران به عنوان نیمی از جمعیت جامعه در عرصه های علمی، هنری، ورزشی و توسعه اجتماعی در سطوح مختلف پرداخت و اذعان داشت: سازمان بهزیستی در طرح ها، برنامه ها و فعالیت های تخصصی و گسترده خود زنان به عنوان ابزار توسعه و هدف توسعه مد نظر قرار داده و بخش مهمی سیاست های اجتماعی برای توسعه پایدار توسط جمعیت زنان توانمند جامعه اجرا می شود.

بهرامی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰۰ نفر از دختران و زنان تحت پوشش بهزیستی قرچک در این مراسم شرکت کنند و برنامه های تّئاتر، جُنگ شادی، موسیقی، عروسک گردانی گروه بدلی و پذیرایی به نحو شایسته ای اجرا شد.

 وی در پایان این مراسم از تلاش الهام شهسواری مدیر مرکز مثبت زندگی  طلوع سبز، دانیال جعفری مدیر فنی این مرکز، حمایت های  یوسفی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری قرچک،  سلیمانی دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای داوودآباد، اداره ورزش جوانان،  میرزایی خیر محترم و حامی برنامه و تسهیلگران اجتماعی و اصحاب رسانه  قدردانی نمود.

کد خبر 58323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد