قرچک| برگزاری کارگاه آموزشی روز دختر

به همت کلینیک مددکاری همراز تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان قرچک کارگاه آموزشی در روز دختر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ رئیس اداره بهزیستی قرچک، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) به تبیین نقش دختران و زنان در توسعه اجتماعی اقتصادی جامعه پرداخت.  

اردشیر بهرامی اذعان داشت: دختران و زنان در کنار نقش تربیتی و فرهنگی که در کانون خانواده، در فعالیت های علمی، هنری، اجتماعی، آموزشی نقش بی بدیلی در جامعه ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: کارکاه آموزشی ویژه دختران که به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) با نکوداشت روز دختر در کلینیک مددکاری اجتماعی همراز (مرکز مثبت زندگی ۳۴۷) با همکاری پرسنل زحمتکش مرکز جشن روز دختر با برگزاری کارگاه آموزشی نقش دختران در خانواده موفق برگزار گردید.

بهرامی افزود: در این کارگاه آموزشی، جواهری به عنوان مدرس به نقش مادران در تربیت و آموزش خانواده و نقش دختران به عنوان مادران اینده پرداختند. حجاب، عفت و پایبندی به اخلاق در خانواده در راستای سلامت وتقویت رابطه را مهم عنوان نمود.

وی گفت: در پایان کارگاه با اجرای مسابقه، شعر خوانی و موسیقی به دختران حاضر در این همایش از طرف خیرین بزرگوار هدایایی به ارزش ۳۵ میلیون ریال اهداء گردید.  

این مسئول اظهار داشت: مادران با تشویق دختران خود وایحاد شرایط حمایتی وتشویق شور ونشاط را به این گردهمایی افزون نمودند به گونه ایی که خوهستار مسابقه برای بزرگسالان نیز شدند.

بهرامی در پایان ار تلاش بی وقفه ماندانا جواهری مدیر کلینیک مددکاری اجتماعی همراز و پرسنل زحمتکش این مرکز قدردانی کرد.

کد خبر 58322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد