پاکدشت| تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهیدان

در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، قیام ۱۵ خرداد سرپرست و همکاران اورژانس اجتماعی  بهزیستی پاکدشت برسر مزار شهدای شهرستان حضور یافته و با آرمانهای امام راحل و شهیدان تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نادره افشارها سرپرست اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت در این مراسم گفت: ۱۴ خردادماه روز فراموش‌نشدنی در خاطره ملت بزرگ ایران است، روز فراق از بنیان‌گذار شکوهمندترین انقلاب قرن بیستم و در چنین روزی نه‌تنها مردم ایران بلکه آحاد ملت‌های آزاده جهان رخت عزا به تن کردند. از دست دادن عالم ربانی و رهبر سیاسی بی‌بدیل، واقعه تکان‌دهنده و جانکاهی بود که به لطف الهی با انتخاب به هنگام جانشین شایسته ایشان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نگرانی‌های ملت ایران فرونشست.

افشارها در ادامه افزود: اکنون که در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با احساس تکلیفی خطیرتر از گذشته ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، این مصیبت عظما را به‌تمامی همشهریان گرامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و دوستداران و پیروان ایشان در سراسر جهان تسلیت عرض می‌نمایم.

وی ایجاد سازمان بهزیستی را یکی از برکات اندیشه های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: شهید فیاض بخش بر اساس الهامی که از اندیشه های امام راحل گربته بود توانست سازمان تامین اجتماعی را بنیان کند.

افشارها یکی از اهداف بلند سازمان بهزیستی را ارتقای رفاه و معیشت جامعه هدفش دانست و اظهار داشت: برنامه اصلی سازمان بهزیستی توانمند سازی افراد زیر پوشش است که در این زمینه طی سنوات گذشته ایجاد اشتغال و آموزش افراد جامعه هدف در دستور کار گرفته است.

کد خبر 58320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد