بازدید مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس و مدیرکل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس از مراکز تحت نظارت بهزیستی فارس انجا

حقایقی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس و نجابت مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس به همراه سرپرست و معاونین بهزیستی فارس در بازدید یک روزه عملکرد مراکز تحت نظارت بهزیستی فارس را بررسی نمودند.

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس؛

این بازدید از اورژانس اجتماعی بهزیستی فارس آغاز  شد و ضمن تشریح عملکرد اورژانس اجتماعی بهزیستی فارس عنوان شد که در حال حاضر ۲۲ شهرستان فارس اورژانس اجتماعی دارند و کمبود نیرو و تجهیزات مهمترین چالشهای اورژانس بهزیستی فارس است.
 در ادامه مدیران و هیئت همراه از مرکز مشاوره رایگان ۱۴۸۰ بازدید کردند و در جریان خدمات و انواع مشاوره های این مرکز قرار گرفتند، هوشیار سرپرست بهزیستی فارس ضمن بیان عملکرد این مرکز در دسترس بودن و به صرفه بودن خدمات را از شاخص‌های مهم این مرکز به عنوان کرد.
 بازدید از خانه امن ، مرکز توانمندسازی دختران در معرض آسیب ندای مهر ، مرکز سلامت زنان و دختران راه نوین و تشریح خدمات این مراکز نیز در ادامه انجام شد.
 در بازدید از مرکز خیریه نابینایان و کم‌بینایان یاوران شب چراغ نیز نحوه آموزش و امکانات این مرکز بررسی شد.
 بازدید از مرکز اعصاب و روان مهر یاران و دیدار مدیران استانداری از مرکز ترک اعتیاد زنان همیاران سبز پایان بخش این برنامه بازدید بود.
حقایقی و نجابت در پایان بازدید ضمن تشکر از فراهم شدن امکان بازدید از عمده فعالیت های بهزیستی فارس از کلیه همکاران تشکر نموده و خدمت در بهزیستی را عبادت لحظه به لحظه برشمردند وبا اشاره به تعدد و تخصصی بودن وظایف بهزیستی نسبت به داشتن دید استراتژیک به بهزیستی و همگرایی مدیران دستگاه های اجرایی با بهزیستی تاکید کردند و شناساندن خدمات این سازمان را از بهزیستی و رسانه ها خواستار شدند و افزودند ساخت یک انسان و برگرداندن وی به چرخه اجتماع به مراتب سخت تر از ساختمان سازی و سد سازی است و این بیانگر اهمیت سازمان بهزیستی است.

روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس

کد خبر 58307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد