فراشبند/سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان فراشبند معرفی شد

سرپرست بهزیستی استان فارس طی حکمی سحر احمدی را به عنوان سرپرست  بهزیستی شهرستان فراشبند منصوب و از زحمات عالیشوندی رئیس سابق بهزیستی شهرستان فراشبند تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فراشبند،  اثنی عشری معاون امور توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی فارس، در آئین تکریم و معارفه رئیس بهزیستی شهرستان فارس به نیابت از  هوشیارسرپرست بهزیستی استان فارس حضور داشتند،اظهار کرد: نیروی انسانی بالاترین سرمایه هر سازمانی و کار در بهزیستی و ارائه خدمات به جامعه هدف و نیازمند بسیار سخت و دشوار است.

 در ادامه فرماندار شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از عالیشوندی رئیس سابق اداره بهزیستی ,  احمدی سرپرست جدید اداره بهزیستی و آرزوی موفقیت برای ایشان گفت انتظار داریم رئیس بهزیستی با آگاهی کامل از سطح تنوع وضعیت اقتصادی و فرهنگی مردم و تعامل سازنده با سایر ادارات در راستای ارائه خدمات به مراجعین و مددجویان اقدام کند.
در ادامه عالیشوندی رئیس سابق اداره بهزیستی به تشریح عملکرد هفت ساله خود پرداخت و با اشاره به اینکه خدمت در سازمان بهزیستی افق های جدیدی را پیش روی انسان باز می کند، ضمن تبریک به  احمدی  در همین جا برای ایشان آرزوی توفیق دارم .

کد خبر 58305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد