پیام تسلیت سرپرست اداره کل بهزیستی فارس به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و قیام خونین ۱۵ خرداد

 محمدرضا هوشیار سرپرست اداره کل بهزیستی فارس در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمة الله علیه را تسلیت و قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس در پیام محمدرضا هوشیار آمده است:
                               بسم الله الرحمن الرحیم
 چهاردهم خرداد ماه یادآور عروج ملکوتی فقیهی عالم، سیاستمداری محبوب ، رهبری عادل و مجتهدی وارسته است. بزرگ مردی که پدر همه مسلمانان، آزادگان و مردم رنجدیده و مستضعف جهان بود و با ایثار، اقتدار و صلابت ،اسلام ناب محمدی را در جهان احیا کرد.
 تفکر و اندیشه های امام رحمة الله علیه تاثیری شگرف در اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام داشت و همه ساله در خرداد ماه مسلمانان جهان با بصیرت، شناخت ،برادری و آگاهی، رحلت جانگداز آن امام همام را به سوگ می نشینند.
 پاسداری از اندیشه‌های متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی رسالتی سنگین بر دوش همه ماست و باید در سایه ی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای زنده نگه داشتن و نهادینه کردن ارزش های اسلام، امام و انقلاب در جامعه تلاش کنیم .
پانزدهم خرداد نیز نقطه ی عطف و حماسه ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد است که با نام و اندیشه‌های متعالی حضرت امام پیوندی ناگسستنی دارد ، به برکت قیام خونین ۱۵ خرداد است که امروز سراسر جهانیان پیام (استقلال  آزادی و جمهوری اسلامی )، نهضت بزرگ خمینی کبیر را دریافت کرده‌اند.
 اینجانب ضمن تسلیت فرارسیدن ۱۴ خرداد ماه ، سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و شهادت یاران باوفایش در قیام خونین ۱۵ خرداد به همه مردم کشورم به خصوص خانواده بزرگ بهزیستی فارس ، امید آن دارم که در سایه عنایات حضرت ولی عصر عجل الله در  راه حراست از آرمان‌های متعالی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، پاسداری از خون پاک شهدای اسلام و انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در مسیر توسعه ، بالندگی و سرافرازی ایران عزیز اسلامی پیروز باشیم.
 محمدرضا هوشیار سرپرست اداره کل بهزیستی فارس

کد خبر 58304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد