امام خمینی(ره) روح تازه‌ای در کالبد مردم ایران دمید

به مناسبت چهاردهم خرداد سالروز ارتحال جانگداز بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و پانزدهم خرداد سالگرد قیام تاریخی ملت قهرمان ایران، علیه ظلم ستم شاهی پهلوی، سرپرست بهزیستی استان تهران پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی در متن پیام خود، امام خمینی(ره) را معمار فقید و پایه گذار اندیشه نوین اسلامی نام نهاده و ایشان را مظهر مودت و پیوند ایرانیان نامیده است.

متن پیام زمانی در گرامیداشت چهاردهم و پانزدهم خرداد اینچنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سالها می آید، حادثه ها می گذرد
انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

ملت بیدار و بصیر ایران در چهاردهم خرداد سال ۶۸ داغدار فراق مردی از تبار خورشید شد؛ مردی که به نسیم مردم جرئت تبدیل شدن به طوفان داد، رادمردی که همه ظواهر دلفریب دنیا را کنار زد و در حسینیه ای خاکی همه کاخ های جهان را پوچ و بی ارزش جلوه داد.

معمار کبیر و فقید جمهوری اسلامی و پایه گذار اندیشه نوین اسلامی، همه تئوری های سیاسی دنیا را به کناری زد و جمهوری اسلامی که برآمده از بدنه ملت بود را به جهانیان عرضه داشت.

امام خمینی(ره) روح تازه‌ای در کالبد مردم ایران دمید و جهان هستی را به تسخیر خود درآورد، آنچنان در مقلدان خود جای داشت که در نیمه خرداد ۴۲ برای رهانیدن ایشان از چنگال دژخیم پلید پهلوی، مردم کفن پوش به خیابان آمده و شعار «یا مرگ یا خمینی» سر دادند.

نوجوانان و جوانانی که در خرداد ۴۲ حماسه آفریدند در بهمن ۵۷ انقلاب اسلامی را رقم زده و به جهانیان نمایش دادند و اینچنین بود که عشق و علاقه مردم به حضرت امام(ره) به عنوان مظهر مودت و پیوند ایرانیان، فراتر از علاقه پدر و فرزندان به یکدیگر، زبانزد همگان گردید.

اینجانب فرا رسیدن چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی پیر خمین و معمار بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و پانزدهم خرداد سالروز قیام خونرنگ و انقلاب آفرین مردم شهرهای مختلف ایران اسلامی علیه استبداد و ظلم و جور رژیم ستم شاهی پهلوی در پی به زندان افکندن حضرت امام خمینی(ره) را اولاً به محضر مبارک حضرت حجت(عج) و ثانیاً به مقام معظم رهبری و ملت شریف و مومن ایران اسلامی و یکایک خانواده بزرگ بهزیستی استان تهران تسلیت و تعزیت گفته و سالروز انتخاب خلف صالح امام روح الله حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) را گرامی داشته و باری دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی، امام راحل و شهیدان عالی مقام، تجدید میثاقی مجدد با مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) اعلام میدارم؛ ان شاءالله پرچم جمهوری اسلامی با دستان با کفایت مقام معظم رهبری به دستان حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) سپرده شود.

سمانه زمانی
سرپرست بهزیستی استان تهران

کد خبر 58268

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد