پیام تسلیت سرپرست بهزیستی سیستان و بلوچستان به مناسبت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد

سرپرست بهزیستی سیستان و بلوچستان به مناسبت سالگشت ۱۴ و ۱۵ خرداد، سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام تاریخ‌ساز ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ، دکتر عباسعلی اویسی سرپرست بهزیستی استان  به مناسبت سالگشت ۱۴ و ۱۵ خرداد، سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام تاریخ‌ساز ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

متن پیام مدیرکل به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قیام پانزده خرداد، خون تپنده انقلاب اسلامی ایران، سالیانی است با سوگ رهبر و پیشوای خود پهلو به پهلو نشسته است. این روزهای بزرگ، یادآور دلاوری شهدای پانزده خرداد در پیروی از هدایت حضرت امام خمینی (ره) در راه عزتمندی و سرافرازی ایران اسلامی است و یادآور داغی که در سوگ امام هرساله و هرباره، بر دلهای ما می نشیند.

خونی که در نیمه خردادماه سال ۱۳۴۲ بر زمین ریخت، احیاگر نهال نورس عزت ایرانی مسلمانی بود که خواری را بر خود نپسندید؛ عزتی که در روح و جان مردم رشد کرد و در انقلاب ۵۷ به اوج بالندگی خود رسید.

اینجانب سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد را به عموم مردم به ویژه پرسنل خدوم و جامعه هدف بهزیستی استان تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدواریم با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه الله)، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش کنیم.

دکتر عباسعلی اویسی

سرپرست بهزیستی سیستان و بلوچستان

کد خبر 58261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد