مشهد مقدس به صورت ویژه مورد توجه سازمان بهزیستی است

آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با رئیس سازمان بهزیستی و مدیر کل بهزیستی استان دیدار و ضمن قدردانی از فعالیت‌های بهزیستی در خراسان رضوی، خواستار توجه بیشتر مسؤولان کشور به این سازمان شد.

آیت الله علم الهدی در این دیدار، با اشاره به سنگینی وظایف و فعالیت‌های بهزیستی در خراسان رضوی گفت: با توجه به وضعیت خاص استان و مشهد در مهاجرپذیری و زائرپذیری، توجه بیشتر به این استان ضرورت دارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: سالانه سی میلیون زائر به این استان سفر می‌کنند و حاشیه نشینی گسترده در مشهد هم تبعات خاص خود را دارد که توجه بیشتر به بهزیستی خراسان رضوی را ضروری می‌سازد.

رئیس سازمان بهزیستی در این دیدار بر توجه ویژه به بهزیستی استان تآکید کرد. 
علی محمد قادری افزود: در جهت رفع کمبودها توجه ویژه‌ای به خراسان رضوی خواهد شد و برای مشکلات حاشیه‌نشینان مشهد نیز برنامه‌های بسیار خوبی تدارک دیده شده که به تدریج اجرایی می‌شود.
وی ضمن تأکید بر این نکته که برای مرزنشینان و مددجویان شهرهای مرزی، نیز برنامه‌هایی تدوین شده گفت: مددجویان مناطق محروم مرزی، محرومیت مضاعف دارند و به همین جهت، شایسته‌ی توجه بیشتری هستند.
قادری خاطر نشان کرد: مشهد مقدس به صورت ویژه مورد نظر دولت و سازمان بهزیستی است و تمام تلاش خود را برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی این کلان شهر مقدس بگار می‌گیریم.

کد خبر 58252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد