برگزاری آیین تکریم و معارفه معاونین پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، مراسم تکریم و معارفه معاونین پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی با حضور سرپرست اداره کل، معاونین حوزه های تخصصی و اعضای شورای معاونین در محل بهزیستی استان برگزار شد.

 در این مراسم رضایی سرپرت اداره کل در ایین تکریم ومعاونین پشتیبانی و منابع انسانی ضمن اظهار این مطلب که که تغییر و تحول و جابجایی مسئولیت ها در بدنه سازمان امری بسیار رایج و طبیعی است گفت: قطعاً توفیق خدمت به خدمتگزارن صدیق نظام بالاخص تلاشگران مجموعه بهزیستی زمانی حاصل می شود که نیت برای کسب رضای الهی و افراد جامعه هدف آن سازمان باشد.

 رضایی تعامل و هم افزایی را لازمه یک مسئول و مدیر موفق در بدنه سازمان دانست و گفت: برای رسیدن به قله های رفیع و دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده سازمان تعامل بین بخشی و ارتقای سطح علمی و دانش و معلومات  در ساختار یک سازمان هدفمند بسیار حائز اهمیت هست.

 وی حوزه نیروی انسانی را از اصلی ترین و محوری ترین حوزه ها در تشکیلات یک سازمان پویا و کارآمد عنوان کرد و گفت: هموراه یک سازمان موفق از سرمایه های انسانی خود به جایگاه رفیع دست یافته و پله های ترقی را با موفقیت به اتمام می رساند.

گفتنی است در این برنامه از خدمات چندین ساله علی شریفی معاون سابق پشتیبانی و منابع انسانی تکریم و سید یوسف موسوی به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان معرفی شد.

کد خبر 58242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد