پیام تسلیت سرپرست بهزیستی استان مازندران به مناسبت سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد

دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی استان مازندران در پیامی سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

چهاردهم خرداد ماه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که با تکیه بر باور درونی و با تاسی از فرهنگ عظیم ولایی و نبوی بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سرداد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید .

امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است، مجتهدی عالم، سیاستمداری محبوب و رهبری عادل که با  ایثار، اقتدار و سلوک علمـی و عملی، با پیروی از دستورات اسلام ناب محمدی ، فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم آغاز نمود و امید و روشنی را در دل ستم دیدگان متبلور ساخت. بی تردید فقدان آن امام همام برای ملت قدر شناس ایران ضایعه ای جبران ناپذیر خواهد بود.

یوم‌الله پانزدهم خرداد نیز سرآغاز حماسه ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه های متعالی حضرت امام خمینی (ره) پیوندی ناگستنی دارد. به برکت قیام خونین شهدای ۱۵خرداد خواست ملت بزرگ ایران به ثمر نشست و سراسر جهان پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهضت بزرگ خمینی کبیر (ره) را دریافت کرده اند . همه ما مردم ، وارث خون شهدای بزرگواری هستیم که با اعتقادات خود، گام در راه مبارزه و جهاد نهادند و وظیفه همه ماست تا رهرو آن مبارزین راستین در جهت ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب باشیم .

اینجانب سی و سومین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد ، را به تمام رهروان ولایت بخصوص خانواده بزرگ بهزیستی استان مازندران تسلیت عرض می نمایم . امید است در سایه خودباوری و پشتکار، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی ، بیش از پیش تلاش نماییم.

دکتر فریبا بریمانی

سرپرست بهزیستی مازندران
 

کد خبر 58230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد