سومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد بریاست مدیر کل بهزیستی برگزار شد

سومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد بریاست مدیر کل بهزیستی لرستان در سالن گروههای آموزشی اداره کل آموزش و پرورش، در شهرستان خرم آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی، سومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد بریاست مدیر کل بهزیستی، آموزش و پرورش و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و نمایندگان سایر ادارات در سالن گروههای آموزشی اداره کل آموزش و پرورش در شهرستان خرم آباد برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی لرستان ضمن نکوداشت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام پانزده خرداد و همچنین قدر دانی از زحمات ادارات عضو کمیته فرهنگی پیشگیری از اعتیاد گفت: بررسی اعتیاد بعنوان عارضه ای روانی و اجتماعی معنایی بسیار گسترده دارد و طیف وسیعی از جامعه را در بر می گیرد کما اینکه امروزه عادت های ناهنجار رفتاری مستقل از مواد مخدر مانند اعتیاد به اینترنت و بازیهای کامپیوتری در طبقه بندی های رسمی نیز اعتیاد بحساب می آیند و بعنوان شکلی از وابستگی اعتیاد گونه مورد توجه جامعه شناسان قرار گرفته است.

عمودی زاده در ادامه تصریح کرد، امروزه یکی از بزرگترین مشکلات اغلب کشورها در عصر جدید، پدیده مصرف مواد مخدر است، که به‌طور جدی کیفیت زندگی مردم را تحت‌الشعاع قرار داده‌است.

وی در ادامه گفت بیش از ۹۰ کارگاه آموزشی در سال گذشته بمنظور آگاهسازی جوانان و خانواده های آنها از خطرات مصرف مواد مخدر برگزار شده است که آموزش هایی چون مهارت کنترل هیجانات، استرس، خشم و همچنین تاب آوری را به آنها آموزش داده اند که در پیشگیری از اعتیاد بسیار موثر بوده است.

کد خبر 58226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد