لازمه مصونیت بخشی به زیرساخت های کشور دربرابر تهدیدات دشمن، اقتدار کشوراست

همایش مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با حضور دکتر مصطفی طزری، سرپرست معاونت زیربنایی سازمان پدافند غیر عامل کشور ، محمد رضا کاظم زاده مدیر کل پدافند غیر عامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور ، توحیدی مقدم سرپرست بهزیستی استان خراسان شمالی و مسوولان پدافند غیر عامل ادارات بهزیستی منطقه 1 و 4 کشور در مجتمع فرهنگی و آموزشی شهید بهشتی بهزیستی فرح آباد ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ مصطفی طزری ، سرپرست معاونت زیربنایی سازمان پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه مفهوم پدافند عامل با تهدید عجین شده است، گفت : در گذشته بسیاری از افراد باورداشتند که دنیای کنونی دنیا گفتگو و تمدن است و دنیای موشک نیست درحالی که امروزه شاهد خسارت های جبران ناپذیر جنگ در دنیا هستیم بنابراین این تفکر که دوران جنگ تمام شده ، تفکر غلطی است و همواره باید اماده باشیم هرچند بحمدلله بواسطه اقدامات صورت گرفته در کشور هزینه های دشمن برای تهدید نظامی افزایش پیدا کرده است و سایه جنگ از کشور دور شده است.
وی لازمه مصونیت بخشی از تهدیدات دشمن را اقتدار کشور در حوزه های مختلف و رفع اسیب پذیری ها و نقاط ضعف دانست و افزود : صلح و آرامش امروز کشور به دلیل اقدامات موثر صورت گرفته در حوزه مصون سازی زیرساختها و بازدارندگی ایجاد شده می باشد.
طزری بابیان اینکه موفقیت کشور در موضوع کنترل ویروس کرونا به دلیل دست یابی کشور به توانمندی تولید داخلی واکسن بوده، ادامه داد : به همت جوانان ایرانی در زمانی که خیلی از کشورهای دنیا هنوز درگیر کووید 19 هستند با تولید واکسن داخلی بحمدلله امار فوت شدگان کرونا در کشور یک رقمی شده است. 
سرپرست معاونت زیربنایی سازمان پدافند غیر عامل کشور خاطرنشان کرد : لازمه اقتدار کشور توانمندی در ابعاد مختلف زیرساختی ، اقتصادی و مدیریتی می باشد و به فرمایش رهبر معظم انقلاب تنها راهکار ایستادگی در برابر هجمه ها و حملات دشمنان تبدیل شدن به ایران قوی در همه ابعاد است.
ایشان در پایان ضمن ضرورت تغییر رویکرد مدیران متناسب با تغییر ماهیت تهدیدات و تقویت باور مدیران جهت اقدامات حداکثری در حوزه پدافند غیرعامل،پیش بینی برنامه های اموزشی و فرهنگی ،برنامه های ارتقاء آمادگی مانند مانورها و برنامه های کاهش اسیب پذیری هارا جزء محورهای برنامه های پدافندغیرعامل برشماری نمود.

کد خبر 58217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد