پیام مدیرکل به مناسبت قیام 15 خرداد و رحلت جانسوز امام خمینی (ره)

محمد مهدی شاهقدمی در پیامی ضمن گرامی داشت قیام 15 خرداد، رحلت جانسوز امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

14خرداد ماه یادآور مصیبت عظیم و جانکاه ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه ) است. شخصیتی که در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت پربار حسینی و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم را فروریزد و پرچم باشکوه حق و حقیقت را برافراشته نماید.

15خرداد، یادآور روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش های اسلامی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله‌های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد. این روز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن اراده‌ ملت بزرگ ایران است. حضرت امام خمینی(ره) ارزش‌های اسلامی و ایرانی را در کشور احیا کرد و با رهبری داهیانه خود، مردم این سرزمین را همراه و همدل ساخت و انقلابی بنیان نهاد که پناهگاه و یاور مظلومان جهان باشد.

اینجانب سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین 15 خرداد را به مردم مومن و شریف همدان،کارکنان اداره کل بهزیستی و جامعه هدف  استان تسلیت عرض می کنم. امیدوارم با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار انقلاب و خون پاک شهدا، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی نام ایران در عرصه های بین المللی تلاش نماییم.

  محمد مهدی شاهقدمی

 مدیر کل

کد خبر 58210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد