برگزاری شورای اداری بهزیستی استان

سرپرست بهزیستی استان : با توجه به رنگ بندی کرونا دستور از سر گیری نظارت های میدانی و حضوری را ابلاغ و خواستار پیگری مسائل و مشکلات مراکز به قید فوریت شدند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، شورای اداری بهزیستی به ریاست دکتر منطقی سرپرست و با حضور معاونین، روسای ستادی و شهرستانی اداره کل در محل سالن جلسات ستاد استان برگزار شد.

سرپرست بهزیستی استان در ابتدا ضمن خیر مقدم و تقدیر از خدمات و زحمات کلیه همکاران و علی الخصوص اعضای شورای اداری بهزیستی استان و اشاره به اجرای دستورالعمل تعارض منافع در سازمان بهزیستی کشور، اجرای این دستورالعمل را در جهت ارتقاء سازمانی و مفید به فایده دانستند و اصل مهم در موفقیت این دستورالعمل را نحوه اجرا و دقت به ابعاد و حواشی آن دانستند.

وی ضمن ارائه گزارش از معاونین در خصوص حضور در همایشات کشوری خواستار مکاتبه و در اختیار قرار دادن مطالب اداری و اجرای مطرح شده در همایشات کشوری به روسای ادارات و شهرستان ها شده و ابراز داشتند : انتظار می رود جلسات اداری بر دو محور عملیاتی و نتیجه گرایی پیش برود تا بتوان گام های موثر و پایداری در ارائه خدمات برداشت.

منطقی با اشاره به تغییر رنگ کرونایی شهرها و برگشت نسبی آرامش شرایط کرونایی در کشور به کلیه معاونین، روسای ستادی و شهرستانی دستور از سر گیری نظارت های میدانی و حضوری را ابلاغ و خواستار پیگری مسائل و مشکلات مراکز به قید فوریت شدند.

وی نظارت بر مراکز را دارای شرط تکمیل فرایند خدمت رسانی و نه تخریب زحمات مراکز بیان و هدف از نظارت را تغییر شرایط به سمت بهینه و رضایت مندی جامعه هدف برشمرده و افزودند : صف اول نظارت کارشناسان شهرستانی هستند و باید بیش از پیش در تقویت و توانمندی ایشان تلاش کرد و مرحله بعد آن روسای شهرستان ها و معاونین ستادی هستند. نگاه مدیران ارشد در بحث نظارت ها باید نگاهی همراه و همسو در راستای تقویت و ارتقاء سطح خدمات باشد.

سپرست بهزیستی استان در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر مجدد از تلاش های شبانه روزی مسئولین و کارشناسان ستادی و شهرستانی گفتند : مشکلات و نواقص در مراکز در اسرع وقت گزارش و به قید زمان در رفع این موارد پیگیری انجام شود، در مشاهده با نواقص در مراکز ناظرین شهرستانی خود را منوط به گزارش نویس ننموده و تا رفع آن مورد پیگیری را ادامه دهند و از روند پیگیری مسئولین بالا دستی را مطلع نمایند.

کد خبر 58201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد