‍ ‍ ‍ معاون توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه:
اکثر اختلافات روانشناسی رگه های از نوجوانی دارد/ اهمیت زنان بر کسی پوشیده نیست

کارگاه آموزشی تربیت مربی، تسهیلگران طرح مشارکت اجتماعی هم اکنون در دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی کرمانشاه در پیش از ظهر امروز چهارشنبه «یازدهم خرداد ماه» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه :دکتر مسعود پایدار در این جلسه با اشاره به جلسه پیشگیری که اخیراً در تهران برگزار شد اظهار کرد: همه دیدگاهی کشور اهمیت و نسبت بودجه را به پیشگیری اختصاص می دهند.
دکتر پایدار افزود: در گذشته وقتی بحث پیشگیری می آمد، بیشتر نظرها روی سالمندان و یا مرکز نگهداری شبهه خانواده بود، امروز از نظر سنی نوجوانان و زنان بیشتر در برنامه های ما جا دارند.
معاون توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان تاکید کرد: اکثر اختلات روانشناسی رگه هایی از نوجوانی دارد و اهمیت زنان بر کسی پوشیده نیست، یکی از آسیب های اجتماعی زنانه شده و مسائل مربوط به زنان مهم و در مباحث مطرح شده است.
دکتر پایدار در ادامه با اشاره به حدود ۳۲ مرکز پیشگیری فعال، و ۴۵۰ مجوز که بیش از۲۰۰ مجوز مربوط به پیشگیری است گفت: ۵۰٪ مجوزهای بهزیستی مختص پیشگیری است و هم اکنون ۴۱۷ نفر در ماده ۱۶ نگهداری می شوند، ۲۰۰ نفر در تبصره ۲ و حدود ۳۰۰۰نغر در مرکز ۱۵ می باشند، و دیدگاه کلی کشور این است که بحث ابتدایی پیشگیری تقویت شود.
لازم به ذکر است، مباحث این کارگاه از سه شنبه دهم خرداد آغاز و به صورت سه روزه تا فردا دوازدهم خرداد ادامه دارد.

کد خبر 58200

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد