پیام مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام مردمی ۱۵ خرداد

چهاردهم خردادماه سالگرد رحلت مردی از تبار خورشید است که با ایمان به خدا و توسل به معصومین(ع) توانست با انقلابی در دل تاریکی، ضمن احیاء اسلام، مردمی را از چنگال ظلم برهاند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان دکترمحمود منطقی  سرپرست اداره بهزیستی پیامی بمناسبت ۱۴و۱۵خرداد صادرکرد.

متن پیام به شرح زیراست:

سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین سالروز قیام خونین پانزدهم خرداد، یادآور نقش بی‌بدیل و رهبری هدایتگرانه بزرگ‌مردی است که  با برافراشتن پرچم اسلام و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، نور امید را در دل مسلمانان مظلوم و انسان‌های آزاده جهان زنده کرد.  

نظام مقدس جمهوری اسلامی که امروز در منطقه و جهان به یکی از کانون‌های تاثیرگذار بر معادلات جهانی تبدیل شده است. میراث نهضت امام خمینی (ره) است که با قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ آغاز و با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سال ۵۷، نظام مردم‌سالار دینی را بنیان نهاد و روح مقاومت و شجاعت را در جان همه آزادی‌خواهان دمید.  

اینجانب سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، را به مردم شریف ایران اسلامی به ویژه همکاران و جامعه هدف بهزیستی استان سمنان تسلیت عرض نموده، امید است با پاسداری از آرمانهای والای بنیان انقلاب اسلامی ایران و خون پاک شهدا، تحت لوای فرامین رهبر معظم انقلاب، برای اعتلای نظامی که بالاترین ارزش است و سرافرازی کشور عزیزمان با همدلی و اتحاد، بیش از پیش تلاش نماییم.

دکتر محمود منطقی 

سرپرست اداره کل بهزیستی سمنان

کد خبر 58190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد