بیجار | بازدید مشاور استاندار کردستان از کارگاه خیاطی

مشاور استاندار به همراه مدیر کل دفتر امور زنان ، خانواده استانداری کردستان و فرماندار شهرستان بیجار از گروه همیار خیاطی دُرنای گروس شهرستان بیجار بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ، لیلا آژیر ؛ مشاور استاندار کردستان ، به همراه مدیر کل دفتر امور زنان ، خانواده استانداری کردستان و فرماندار شهرستان بیجار از گروه‌ همیار خیاطی دُرنای گروس این شهرستان بازدید کردند و ضمن ابراز خرسندی از اقدام بهزیستی در توانمندسازی جامعه هدف ، از نزدیک در جریان فعالیت‌های این گروه قرار گرفتند . 

رضا شاهمرادی ؛ رئیس بهزیستی شهرستان بیجار در خصوص گروه همیار دُرنای گروس گفت : این گروه متشکل از 22 نفر از بانوان سرپرست خانوار و خودسرپرست است که در زمینه دوخت پیراهن مردانه مشغول به فعالیت هستند . 

وی در ادامه ضمن بیان اینکه یکی از اهداف اصلی سازمان بهزیستی ایجاد اشتغال پایدار برای افراد آسیب پذیر است ، اظهار داشت : ایجاد اشتغال و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی دارد ؛ بنابراین تشکیل گروه‌های همیار مهم‌ترین راهکار توانمندسازی این گروه از افراد تحت پوشش بهزیستی است .

گفتنی است در این بازدید مدیرکل دفتر امور زنان ، خانواده استانداری کردستان و فرماندار شهرستان بیجار ، آمادگی خود را جهت حمایت از اشتغال گروه‌های همیار و جامعه هدف بهزیستی اعلام کردند .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 58189

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد